کد آهنگ پیشواز همراه اول کربلایی جواد مقدم - کربلایی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم مداح معروف محبوب اهل بیت علیه اسلام است.

جواد مقدم متولد ۱۳۵۹ در تهران که در حال حاضر ۳۸ سال دارد.

او فارغ التحصیل رشته هنری از دانشگاه هنر دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع لیسانس است، بخاطر استفاده از سبک و خواندن آهنگ هایی خاص به سرعت چهره شد.

جواد مقدم به واسطه نوحه سرایی خاصش که بیشتر در سبک ترانه و آهنگ های پاپ الهام گرفته، شناخته می شود.

خودش می گوید: تعبیر درستی از ترانه در جامعه ما نشده است، به بسیاری از سبک های حزن آمیز ترانه میگویند که به نظر من اینگونه نیست!

 

کربلایی جواد مقدم چطور شد که مداح شد؟

با توکل و توسل و سعی و تلاش و تشویق اطرافیان و استفاده کردن از تجربیات اساتید این فن به لطف و مدد امام حسین(ع) که معمولا شناخته شده نیستند.

کربلایی جواد مقدم
کربلایی جواد مقدم مداح معروف محبوب اهل بیت علیه اسلام است.

 

او در جواب علت توسل به ائمه در نوحه ها بیش از خداوند رحمان می گوید: خداوند در درجه اول و چون ائمه (ع) واسطه‌ای هستند بین خداوند و انسان از ائمه بیشتر یاد می‌شود.

شغل دوم

از معدود مداحان تحصیل کرده است و در دانشگاه آزاد هنر خوانده است، الان هم به کار تهذیب مشغول است و کارگاهی هم برای همین کار دارد مقدم گاهی اوقات، کارهای تهذیبش را در برخی نمایشگاه ها به نمایش می‌گذارد و در کسب و کار با محصولات هنری‌اش هم مثل مداحی اش جدی است.

درآمد از مداحی !

با توجه به روایات و احادیث هر چقدر که مولا کرم کند می‌پذیرم مبلغی را طی نمی‌کنم چون امام صادق(ع) فرموده اند: کسانی که از راه ما پول درمی آورند دچار فقر می‌شوند.

مطالعه

کتاب‌های شعر و مقاتل و اگر فرصتی دست داد کتابهای اخلاقی نیز مطالعه میکند.

دعوت به بیت رهبری

دعوت شده ام اما به دلیل اینکه خود را کوچکتر از آن می‌دانم که در محضر ایشان به مدیحه سرایی بپردازم با کمال ادب و احترام از محضر ایشان عذر خواهی کردم.